kaarten doosje

Toen de eerste informatie kwam over de enveloppe punch wist ik niet zo zeer wat ik er mee moest. Leuk zo ding dat enveloppen kan maken, maar je kunt ze toch ook gewoon kopen. Een aantal weken mochten wij als demostrators al kennis mee maken, en ook her en der zag je meer ideen te voorschijn komen. Wat blijkt je kan ook doosjes met de enveloppe punch maken. Okey toen was ik om.

Helaas is mijn eigen enveloppe punch nog niet binnen maar ik had afgelopen weekend wel even de gelegenheid om er kennis mee te maken. Met dit als resultaat


 
Dit doosje is ongeveer 9x9 centimeter en heeft kaartjes van 7,5 bij 7,5. Na dit eerste doosje was ik helemaal verliefd en ik kan niet wachten tot mijn eigen punchboard komt. Voor diegene die de punchboard bij mij besteld. Krijgt gratis een e boek met diverse werkbeschrijvingen van de projecten die de komende tijd op mijn blog verschijnen


Voor meer informatie over Stampin Up en hoe je de materialen via mij kunt bestellen neem dan even contact met op studiogrutsk@hotmail.com

Reacties