kaarten voor Serious Request

Ieder jaar staat het glazen huis in een andere plaats in nederland. Dit jaar komt het huis naar friesland en staat het in Leeuwarden. Met de komst naar leeuwarden sluiten 3 dj van radio 3fm zich van 18 december tot 24 december op in het glazen en huis en proberen door het draaien van verzoeknummers geld in te zamelen voor het voor een stille ramp. De actie van het rode kruis die dit jaar verbonden is aan de serious request actie is de sterfte van kinderen door diaree. Een stille ramp die ieder jaar aan ruim 800.000 slachtoffers maakt als gevolg van gebrek aan schoon drinkwater, zeep en toiletten.

Ook ik wil mij inzetten voor dit goede doel en heb daarom een leuke actie bedacht. Zoals jullie weten maak ik graag kaarten. Met de verkoop van deze kaarten wil ik mijn steentje bijdragen aan de serious request actie.

 
 
Wanneer ik een kaart verkoop zijn de kosten hiervan 2 euro. Voor de komende periode blijft de prijs van de kaart gelijk alleen er gaat van elke verkochte kaart 1 euro naar Serious Request. Dus wil jij een paar mooie zelfgemaakte kaart en dit hoeven niet alleen kerst kaarten te zijn  en met de koop van deze kaarten een steentje bijdragen aan de serious request actie. Stuur dan een mailtje naar Studiogrutsk@hotmail.com of bestel er ze in mijn webshop en dan gaat de helft van de opbrengst naar Serious Request. Laten we met zijn alle er voor zorgen dat er volgend jaar minder kinderen sterven aan deze stille ramp. Zowel op mijn blog als op mijn facebook pagina zal ik jullie op de hoogte houden van de opbrengst.

 

 Deel & Like mijn facebookpagina zodat zoveel mogelijk mensen hun steentje bij kunnen dragen

www.facebook.com/StudioGrutsk




Reacties