Snijden op maat

maandag 25 november 2013

Sneeuwman

We beginnen deze Envelop punch board week met een sneeuwman. Ik zag deze zelf online en was gelijk helemaal verliefd. De sneeuwman is dubbel met daartussen een ruime ruimte om er een lekkernij tussen te stoppen in de vorm van een koekje of een klein stukje chocolade





Een flimpje om deze sneeuwman te maken vind je hier.
Deze mevrouw praat heel snel dus ik heb even de maten op een rijtje gezet. Ik ben trouwens uitgegaan van een A4 dus mijn maten zijn in de lengte iets anders, maar dat mag de pret niet drukken

Basis sneeuwman

Wit Cardstock 2 1/8 inch x 11 inch
Rillen in de lengte op  5& 6 inch
Leg hem op je punchboard en punch op 2 1/8 inch aan beide zijde
dit vormt zijn hals

hoed
Basic black 2x2 inch 2x
De bovenkant afronden aan beide zijde en in het midden punchen. Tip doe 2 tegelijk dan weet je zeker dat beide kanten gelijk zijn.
Doe nu je punchboard omhoog en daar heb je de ogen en mond van de sneeuwman

basic black 3 inch x 1/2 inch. 2x
Alle zijden afronden

Plak een stukje washitape om de hoed heen.
Plak de onderrand eronder

Ook de sjaal is gemaakt van cheverron ribbon van stampin up maar kan ook goed met washi tape.

Ik heb hem gekozen om te maken zonder takjes het was even te koud buiten om takjes te gaan zoeken.

Wil jij ook zo'n leuke punchboard in je schoen hebben dat kan, voor meer informatie stuur even een mailtje naar studiogrutsk@hotmail.com

Om deze week nog leuker te maken. geef ik elke dag een paar letters weg en deze letters vormen eind van de week een woord wat een kortingscode opleverd van 10%. Deze code is geldig tot en met 5 december op je gehele stampin up bestelling. De Letters van vandaag  KD

succes


2 opmerkingen: