tasje

Het project van vandaag is een tasje. Leuk om te maken en tip voor je begint is ril niet hard en te enthousiast want dat had ik gedaan







Het tasje komt van het blog van een engelse stampin up collega. Zij heeft twee weken ook een envelope punch board week gehouden. Ongelooflijke creaties en allemaal zelf verzonnen. Leuk om te zien. De gratis instructies om dit tasje te maken vind je hier.

De basis van dit tasje is een 12x12 inch design papier.  Haar uitleg is zo duidelijk dat ik daar weinig meer aan toe te voegen heb.

Rest mij alleen nog de letters voor vandaag te geven GR. Deze letters vormen samen een woord die 10 % korting opleverd bij je volgende Stampin up bestelling. De korting is inwisselbaar tot en met 5 december a.s.

Wil je nog wel net dat ene dingetje van stampin up in je schoen hebben mail mij dan vandaag nog dan ga ik kijken of sinterklaas het 5 december nog in je schoen kan doen.

Corinne
studiogrutsk@hotmail.com

Reacties

  1. Wat een leuk tasje. Ik heb er ook een gemaakt en die staat op mijn blog met een verwijzing naar jou blog.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten