Snijden op maat

dinsdag 19 november 2013

thinlist kerst

Toen ik de thinlits zag had ik gelijk zo iets die moet ik hebben. Ze zijn zo leuk en ik hou wel van een kaart met een beetje movement er in. Vorige week kwamen ze eindelijk binnen maar toen wilde de inspiratie nog niet vlotten, maar vandaag kwam daar ineens een mooie kerstkaart

 
 
 
Stampin Up verkoopt 2 soorten thinlits deze ronde en een met een label vorm. Naast de basis vorm krijg je er ook nog allerlei leuke kleine stanzen bij.Zie bijgevoegde flyer.

 
De basis kaart is kleiner maar op dit youtube fimpje word uitgelegd hoe je een langere kaart er van kunt maken. Ook de stempelset die ik gebruikt heb is niet een direct een kerst set maar met een beetje fantasie lukt het toch om er een kerstkaart van te maken. Deze kaart gaan we ook maken tijdens de volgende inloop workshop volgende week.




Gebruikte Stampin Up materialen:
* Stempels
mosaic madness

* Inkt
cherry chobbler

* Ponsen
mosaic
thinlits round

Voor meer informatie over Stampin Up en hoe je de materialen via mij kunt bestellen kijk dan even op mijn bestelpagina. Je kunt ook altijd een mailtje sturen naar studiogrutsk@hotmail.com

1 opmerking: