Snijden op maat

dinsdag 31 december 2013

2013-2014


2013 is voor mij een jaar geweest waar het afsluiten  van hoofdstukken en het sluiten van boeken centraal heeft gestaan. Na mijn ongeluk in augustus van 2012 heb ik in 2013 moeten accepteren dat dingen anders zijn. Niet meer en en en , maar een ding te gelijk, doseren is hierbij het toverwoord. Accepteren dat het bedrijfsleven “harder” is geworden en zeker niet socialer.  Accepteren dat ik bepaalde dingen niet meer kan of soms hulp nodig heb van anderen of dat dingen op een ander tempo gaan.

Maar 2013 is ook een jaar geweest dat begonnen ben aan het schrijven van nieuwe hoofdstukken van nieuwe boeken en werken naar een nieuwe toekomst. Ik ben trots op wat ik tot op heden heb bereikt met Studio Grutsk. Ik hoop dat hier in de toekomst meer mee kan en mag gaan doen. Onder het mom samen creatief zijn is toch leuker dan alleen is studio Grutsk ontstaan. Ik hoop dat ik in 2014 nog meer leuke workshops mag geven en nieuwe mensen mag ontmoeten. Gelukkig staan er al heel veel leuke dingen in de agenda zoals de creatieve beurs in hardenberg maar ook de Stampin Up conventie in Brussel. Maar er kan nog veel meer bij zodat ik mij in 2014 echt Grutsk gaan kan voelen.

 Rest mij nog iedereen een gezond en creatief 2014 te wensen

Gr corinne

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen