kaarsen doosje

Afgelopen maandag kwam er weer een grote bestelling van stampin up binnen. Altijd weer een feestje. Vaak zitten er bestellingen voor klanten bij. Tuurlijk die maak je altijd blij met hun bestelde producten maar vaak doe ik er wat extra bij.

Via internet kwam ik dit leuke kaarsendoosje tegen

Altijd leuk om te geven in deze dagen van het jaar. Ik heb een stuk cardstock gesneden op 61/4 inch.
Vervolgens heb ik aan alle zijde hem met de envelope punch board gepunched en gescoord op 2 5/8 en 3 5/8. Daarna inelkaar gezet en gedecoreerd.


Gebruikte Stampin Up materialen:
* Stempels
Festive flurry
nederlandse sentimenten

* Inkt
Island Indigo

* Papier
Island Indigo


Voor meer informatie over Stampin Up en hoe je de materialen via mij kunt bestellen kijk dan even hier

Reacties