kaarten doosje

Naar aanleiding van mijn serious request actie kreeg ik het verzoek om 10 kerstkaarten te maken met een persoonlijke boodschap.

Om nu 10 speciale kaarten in een zakje te doen zinde mij niet dus ik ben in de weer gegaan met de envelope punch board. 3 vellen later was dit het resultaat

 
 
Een werkbeschrijving volgt snel want hoe ik het precies gedaan heb en hoe ik dat op de correcte manier moet uitleggen ben ik nog niet helemaal uit. Het maakt mij alleen maar enthousiaster over de envelope punch board en dat je zo leuke cadeau verpakkingen kan maken.



Gebruikte Stampin Up materialen:
* Stempels
- moissaic madness

* Inkt
cherry cobbler


* Ponsen
mossaic


* Papier
- cherry cobbler
-seasons of style
- whisper white
Voor meer informatie over Stampin Up en hoe je de materialen via mij kunt bestellen kijk dan even hier

Reacties