Snijden op maat

woensdag 29 januari 2014

birthday wishes


De eerst dag van de sale a bration actie is spetterend van start gegaan. Ik hoop dat jullie allemaal lekker hebben kunnen genieten van de inspiratie die her en der voor bij is gekomen.

Ook ik heb nog even een leuke inspiratie kaart voor jullie.

 



Ook deze kaart is gemaakt met een van de sets uit de sale a bration folder. In het begin wist ik zelf niet goed wat ik er mee moest, maar ik ga hem steeds leuker vinden. Ik heb eerst de bloemen gestempeld met pool party op wishper white. Ik heb tevens een afdrukje gemaakt op een post it. Vervolgens heb ik deze post-it uitgeknipt en iedere keer voordat ik met early expresso de blaadjes ging stempelen hem geplakt op de bloem. Zo krijg je dus een beetje het diepte effect op je kaart.

De vlinder is gemaakt met de stempelsset pappillion potpouri.

Ik heb de zijkant van mijn blog aangepast dus daar zijn voortaan de folders direct met een klik te vinden.

Dan nu nog het Studio grutsk pakket van vandaag



 

Het pakket van vandaag bestaat uit de volgende items:

Envelop punch board twv € 22,95

De stempelset cycle celebration € 21,95

Achtergrond stempel en france (wood) € 21,95





 


De totale waarde van dit pakket is  € 66,95. Tot het einde van de sale a bration periode te koopt voor 60 euro.

Voor meer informatie studiogrutsk@hotmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen