Snijden op maat

woensdag 8 januari 2014

Card in a box

Volgende week word het winter zeggen. Okey in amerika is het -40  maar hier hoor ik de vogels vrolijk fluiten en komen de tulpen bollen al uit de grond. Ik heb zelfs al een bloesem zien bloeien.  Stampin Up gaat in deze vrolijkheid en voorjaars gevoel heerlijk mee met de frisse kleuren van de Sale a bration Collectie

 
 
 
Deze kaart vind ik zo leuk om te maken en je kunt er zoveel mee varieren in verschillende thema's.  Ik zal van de week even kijken of ik er een werkbeschrijving van op papier kan schrijven en deze met jullie delen. Voor nu gewoon even genieten van dit heerlijke voorjaars gevoel.
 

 

Gebruikte Stampin Up materialen:
* Stempels
Flower shop
Papillion Pot pouri
Summer Silhouette
Nederlandse tex stempels

* Inkt
Pool party
Pistachio Pudding
Crisp Cantaloupe
summer starfruit


* Ponsen
Pansy punch
Elegant butterfly

Voor meer informatie over Stampin Up en hoe je de materialen via mij kunt bestellen kijk dan even op de desbetreffende pagina

2 opmerkingen:

  1. Ik vind de Card in the Box zo leuk! Heel leuk gedaan. Ik hoop hem binnenkort ook zelf eens te maken!

    BeantwoordenVerwijderen