Snijden op maat

dinsdag 21 januari 2014

doosjes doosjes

Enige tijd geleden is er in nederland de envelop punch board geintroduceerd. In het begin had ik zo iets wat moet ik er mee. Envelloppen koop ik wel, maar langzaam maar zeker kwamen er steeds meer leuke dingen op het internet voorbij en was ook ik om.

Maar dat doosje op maat maken ging vaak gepaard met heel veel proef dingen in de prullebak. Via Jose Hoogeveen heb ik toen het volgende linkje gekregen. klik hier. Deze dame heeft het gesnapt en en heeft een exel document gemaakt waarin je alleen nog maar de getallen hoeft in te voeren en het rekent automatisch uit waar je moet punchen en scooren. Kijk daar word ik nu vrolijk van. Tuurlijk gelijk proberen. Met dit dit doosje als resultaat



Dan heb ik het nog niet over de andere items die over mijn bureau zwerfde en werden ingepakt. Dit doosje is dus gemaakt met de envelope punch board. De stempels en het papier zijn uit de nieuwe sale a a bration folder. Vanaf 28 februari mag je bij een besteding van 60 euro een gratis item uitzoeken. 120 euro is dus 2 items. Wanneer je de spullen bij mij besteld dan is het 2-3 werkdagen later bij jouw in huis

Gebruikte Stampin Up materialen:
* Stempels
- Sale a bration see ya later
- Flower shop bundel

* Inkt
- Melon mambo
- crumb cake


* Ponsen
fancy flower

* Papier
Sale a bration
Crumb cake

Voor meer informatie over Stampin Up en hoe je de materialen via mij kunt bestellen kijk dan even op mijn bestelpagina. Wil je nu ook iets op maat neem dan even contact met mij op studiogrutks@hotmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen