Snijden op maat

dinsdag 21 januari 2014

Geld envelop

Nu de vriendjes van Ids en Ids ook in een bepaalde leeftijd komen wordt het kopen van cadeautjes steeds lastiger. Maar ook beginnen ze meer en meer te beseffen het nut van sparen en dat je dan grotere dingen kan kopen. Er wordt daarom ook steeds vaker geld gevraagd ipv een cadeau.

Gewoon in een envelop stoppen vind ik saai daarom een leuke cadeau enveloppe




Voor deze kaart heb ik een stuk cardstock bestempeld met de gorgeous grunch  stempel set. in de zelfde kleur island indigo. Met bijpassend desingpapier en nog een ster van simply stars is het een stoere jongens kaart geworden


Gebruikte Stampin Up materialen:
* Stempels
gorgeous grunch
Simply stars
oh hello
memorable moments


* Inkt

Island Indigo

Voor meer informatie over Stampin Up en hoe je de materialen via mij kunt bestellen kijk dan even op mijn stampin up pagina. Wil je nu een cadeau envelop bij mij bestellen of een andere item op maat gemaakt dat kan, neem dan even contact met mij op Studiogrutsk@hotmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen