Goede reis

Kaartjes maken blijft leuk. Deze camera heb ik op het internet al een aantal keer voorbij zien komen. Met een paar ouders die eerdaags weer in het vliegtuig stappen leek mij dit een perfecte aangelegenheid om hem nu zelf een keer te maken



 
 
Dat die envelop punch board multifunctioneel is daar zijn jullie nu onderhand wel achter. Ook bij deze kaart is hij gebruikt. De camera is er namelijk meegemaakt.  Hoe leuk, Ook in een wat grotere versie erg leuk als mini album
 
Het papier dat ik bij deze kaart heb gebruik is helemaal geschikt voor een reisalbum. naast camera's is er ook een pagina met allemaal koffers. Lekker frisse en vrolijke kleuren. Het papier is van stampin up en genaam I am Me. Het is erg leuk te combineren met de stempelset  Around the world die helemaal in het teken van reizen staat


Gebruikte Stampin Up materialen:
* Stempels
Around the world

* Inkt
Real red

* Ponsen
Envelop punch board

* Papier
Real red
Smokey slate

Voor meer informatie over Stampin Up en hoe je de materialen via mij kunt bestellen kijk dan even op mijn bestelpagina. Ook maak ik graag voor u een opdracht op maat. Voor meer informatie studiogrutsk@hotmail.com

Reacties

Een reactie posten