Snijden op maat

donderdag 2 januari 2014

happy birthday

Laat ik dit bericht beginnen met iedereen een mooi en creatief 2014 te wensen. Nu met de kerstkaarten de deur uit is het tijd om een nieuwe voorraad kaarten te maken. Wat is er leuker om dit te doen met nieuwe producten.



Ook dit jaar gaat Stampin up het nieuwe jaar weer spetternd van start met eind van de maand de start van de Sale a bration actie. Tijdens deze actie periode krijg je bij besteding van iedere 60 euro een gratis stampin up product naar keuze. Dit jaar bestaat de keuze uit 7 verschillende items. En er zitten weer hele leuke tussen. Deze kaart is ook gemaakt met voor namelijk materiaal uit de sale a bration folder. 

Helaas tot 28 januari zul je het moeten doen met mijn voorbeelden als sneak peak op deze sale a bration periode. voor meer info over de voorjaars catatlogus stuur mij even een mailtje. Op 30 januari maak ik een verzamelbestelling met al jouw wensen. Meer informatie hier over stuur even een mailtje naar Studiogrutsk@hotmail.com. Ook wanneer je in deze periode een party wil plannen neem dan even contact met mij op mijn agenda begint al aardig vol te lopen

Gebruikte Stampin Up materialen:

* Stempels
See ya later
Bannerblast

* Inkt
costal cabana
pistacio pudding

* Ponsen
- banner

* Papier
sale a bration
Voor meer informatie over Stampin Up en hoe je de materialen via mij kunt bestellen kijk dan even hier

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen