Snijden op maat

woensdag 15 januari 2014

kraamcadeautje

Ik heb al jarenlang een silhouette maar sinds ik met stampin up in de weer ben staat hij toch wat vaker stil. Jammer want het is een prachtig apparaat. N.a.v een gepimpt schrift kreeg ik de de opdracht voor een kraamcadeautje.

 
 
Maar ja gewoon een rompertje geven is ook zo saai. dus in de weer met de envelope punch board en een doosje gemaakt. Ik wilde de kleur roze van het rompertje terug laten komen op het doosje. Ik heb daarom gekozen voor de kleur Melon mambo. Een stempelset die absoluut geschikt is voor baby kaartjes is Zoo babies, daar is dan ook de olifant van. De schoen is ook uitgesneden met de silhouette en daarna bestempeld met een van de nieuwe sets van de sale a bration actie.
 
 
Wil jij nu ook zo'n leuk kraam cadeautje (jongen kan ook) stuur dan even een mailtje voor meer informatie. De kosten van deze complete set (romper hema en doosje ) bedragen €9,50

creatieve groeten
Corinne Oosterhoff


2 opmerkingen:

  1. Dat is nog eens een leuk cadeautje. Ik ben zelf ook dol op mijn cameo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat scahttig en zo leuk op elkaar afgestemd ook

    BeantwoordenVerwijderen