Snijden op maat

maandag 13 januari 2014

Op maat

Soms heb je van die artikelen dan kost het gewoon tijd om ze te doorgronden, maar als je het dan snapt dan komt er zo willy wortel lichtje boven je hoofd.

Afgelopen zaterdag had ik dat. Gisteren hadden we een brainstorm dag met een aantal stampin up meiden. Gewoon lekker gezellig, weinig creatief maar wel even ervaring delen en uitwisselen. Ik leef met mijn schrift daar schrijf ik ideen in op daar maak ik notities in en sleep ik overal mee heen. Okey het schrift zag er aan de buitenkant al leuk uit maar ik wilde er een nog leuker cadeau mee maken dus ben ik in de weer geweest met de Enveloppe punch board.


De stickers op de enveloppe punch board geven heel duidelijk aan hoe je een enveloppe moet maken. Maar ik wilde een doosje maken. 6 papiertjes later en een aantal diverse items ingepakt snap ik hoe hij werkt en word ik alleen maar vrolijker van mijn enveloppe punch board.

Ik heb dus om de notitiebokjes met de nieuwe stempels en papier uit de sale a bration reeks een leuk doosje gemaakt. 
We hebben een nuttige dag gehad en ik denk allemaal weer veel bijgeleerd. Ik ga mij nu storten op kindertraktaties en uitnodigingen. Ids en ik zijn er uit wat we willen.

creatieve groeten

Corinne Oosterhoff

1 opmerking: