Snijden op maat

dinsdag 14 januari 2014

Post

Je kunt post op 2 manieren versturen. Gewoon in een doosje dichtplakken en een postzegel er op maar je kunt er ook een feestje van maken. Dat probeer ik meestal wel wanneer ik een bestelling de deur uit doe. Al komt het ook wel eens voor dat de kaart op tafel nog ligt en de doos al dichtgeplakt is.

De afgelopen week zijn er weer een aantal bestellingen de deur uit gegaan. Veelal voorzien van dit leuke kaartje



Voor deze kaart heb ik gekozen voor eenvoud. Okey nog 3 stempelset gebruikt maar toch. Ik ben begonnen met het stempelen van een achtergrond met de Of the Grid stempel. Dit is een heeerlijke basis stempel waar je gewoon heel veel kanten mee op kan. Ik heb hem gestempeld met de kleur smokey slate. Ook het cheveron motief is gestempeld met smokey slate. Deze stempel is de ovale stempel uit de set oh hello ik heb hem vervolgens uitgeponst. het geheel is afgemaakt met de cheveron lint in de kleur coastal cabana en een pool party blauwe vlinder van de set pappilion potpouri.

Zoals jullie weten start eind van deze maand de sale a bration actie. Tijdens deze maand betekend een besteding van 60 euro een gratis stampin up artikel en er zitten hele leuke artikelen bij. Woon je in Friesland Groningen of Drente en lijkt het je leuk om in deze periode een stampin up workshop bij jouw thuis te organiseren neem dan even contat met mij op (studiogrutsk@hotmail.com)

creatieve groeten

Corinne Oosterhoff

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen