Snijden op maat

zaterdag 4 januari 2014

Project life 2014

Toen ik jaren geleden in amsterdam werkte bij la place ben ik voor het eerst in aanmerking gekomen met scrappen. Ik heb in de periode erna vele layouts en mini boekjes gemaakt. Leuk om te doen, maar het koste mij gewoon heel veel tijd om het bij te houden.  Ruim 2 jaar geleden werd in amerika project life geintroduceerd en het was een systeem dat mij aansprak.  Ik ben met onze reis naar bali begonnen met ons project life en heb dit een ruim 1,5 jaar vol gehouden. Het is een prachtig naslagwerg geworden, met hoogte punten en dieptepunten. Erg mooi om op terug te kijken en even in terug te bladeren  Helaas is vorig jaar juli de klad er in gekomen en dat vind ik tot op heden nog steeds jamer. Daarom was een van mijn voornemens van dit jaar ook weer mijn project life op te pakken. 1 vaste dag in de week hier aan werken.


 
 
Om onze familie en vrienden dit jaar de beste wensen te wensen hadden we in het nieuwe jaar met zijn drieeen een shelfie gemaakt. Deze is de basis voor deze layout. Ik heb gebruik gemaakt van het papier van de sale a bration actie 2014 van stampin up. Mijn streven is om iedere week weer keurig mijn project life bij te houden. Onder het mom gewoon doen!!!!
 
creatieve groeten
Corinne Oosterhoff

2 opmerkingen: