Snijden op maat

vrijdag 10 januari 2014

Schrift

Van de week kwam er op het schoolplein een moeder naar mij toe met de vraag of ik een schrift even leuk kon pimpen voor een man. Zijn naam moest er op en het feit dat hij 50 was geworden.

Het enige kleine detail was dat ik het schrift donderdag pas kreeg en het vrijdag af moest zijn. Mmm met donderdag als mijn werkdag was het een hele strakke planning.  Al vrij gauw wist ik wat ik wilde maar dan is schrijven in spiegelschrift toch nog lastiger dan verwacht. Maar dit is het resultaat


Wat de opdrachtgeefster er van vind ik heb geen idee, zij moest vandaag werken ik hoor het volgende week wel weer op het schoolplein. Voor de kaft heb ik het designpapier en cardstock van stampin up gebruikt in de kleur Olive green. De stempel is uitgesneden met de silhouette op het zogenoemde flex flox en vervolgens gestreken op het papier.

Gebruikte Stampin Up materialen:

* Papier
Old olive

Voor meer informatie over Stampin Up en hoe je de materialen via mij kunt bestellen kijk dan even op mijn stampin up pagina

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen