Snijden op maat

woensdag 8 januari 2014

traktatie of gastencadeautje

Een van mijn favoriete producten van stampin up vind ik toch wel die hele smalle cellefaan zakjes. Leuk om een lekkernij in te doen en om weg te geven na afloop van bv een bruiloft als gasten cadeautje.

 
 
 
En je moet toegeven het ziet er toch wel erg leuk uit zo'n dienblad vol bloemen. Deze zakjes zijn via mij te bestellen. Je kunt de zakjes los bestellen en dan je eigen creativiteit er op los laten. Maar je kunt ze ook compleet bestellen. De kosten bedragen dan 60 cent per stuk. Er zijn diverse kleuren variaties mogelijk
 


Gebruikte Stampin Up materialen:
* Stempels
flowershop bundel

* Inkt
real red

* Ponsen
pansy pons

Voor meer informatie over Stampin Up en hoe je de materialen via mij kunt bestellen kijk dan even op mijn bestelpagina

1 opmerking:

  1. goed om te weten van die zakjes, ik heb ze met kerst helemaal uit U.S.A. laten komen omdta ik ze hier nergens kon vinden.Leuk met die bloem er op

    BeantwoordenVerwijderen