Snijden op maat

woensdag 22 januari 2014

Verjaardags kaart

Je kunt er beter een te veel van liggen dan er een te kort komen. Deze kaart is wat anders dan andere kaarten. Want hij klapt open op het moment dat je de touwtjes los maakt



 
 

Het is zoals ze dat wel noemen een file folder kaart. Ook deze kaart is gemaakt met de envelope punch board. Het punch board bied de mogelijkheid om tabs te maken door ze een kleine afstand van elkaar te ponsen en vervolgens recht weg te snijden. Een heel leuk effect maar zeker ook erg leuk voor in mini albums of zelfs project life.

Het papier is uit de I am Me serie van Stampin Up. Heerlijke frisse kleuren. De stempelset is  cycle celebration. Ik heb hem recent ontvangen en heb er al wat leuke ideen mee dus hij zal zeker vaker voorbij komen.


Gebruikte Stampin Up materialen:
* Stempels
Cycle Celebration


* Inkt
Real Red

* Ponsen
Envelope punch board

* Papier
I am me
Pool party

Voor meer informatie over Stampin Up en hoe je de materialen via mij kunt bestellen kijk dan even op mijn stampin up pagina. Wil je nu een  opdracht op maat dan kan dat neem dan even persoonlijk contact met mij op

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen