zeg het met bloemen

Gisteren hebben we met een aantal stampin up dames een gezellig dag gehad. Niet echt creatief maar gewoon gezellig informatie uitwisselen en ervaringen uitwisselen. Soms is dat heel belangrijk om je zelf ook verder te ontwikkelen en te kijken waar ga ik heen met mijn eigen business. Ook ik heb weer stof gevonden en opgevangen om over na te denken.




Ik wilde dit kleine projectje met jullie delen. Ik heb dit gemaakt voor de beurs in februari in hardenberg. Dit kleine vaasje is gemaakt met de Flowershop bundel van Stampin Up, maar dit vaasje geeft voor mij eigenlijk de kracht van stampin up weer.  Ik heb namelijk alleen maar de kleure pumpkin pie gebruikt. Ik heb bloemen gestempeld op wit met pumpkin pie. maar ik heb ook op oranje gestempeld. Ook de knoopjes zijn dezelfde kleur als de inkt. Deze matching van de kleuren is voor in mijn ogen de kracht van Stampin up.

Nu heb ik al een aantal keer de flowershop bundel verkocht en voordiegene die hem hebben of voor wie hij op het verlanglijstje staat moet je absoluut dit filmpje bekijken. De bloemenblaadjes van de flowershop bundel zijn namelijk niet gelijk. Je moet je stempel daarom op een bepaalde manier op het papier plaatsen anders wordt het uitponsen een hele uitdaging



mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag. Iedereen een creatieve dag

gr corinne

Reacties

Een reactie posten