Snijden op maat

dinsdag 4 februari 2014

chit chat


Eindelijk even een momentje van rust. Het was een hectisch weekje de afgelopen week. Maar wel een weekje waarin voor mij zelf bevestigd werd dat ik de juiste keuze heb gemaakt om min of meer voor mij zelf te beginnen. Want genoten heb ik absoluut.

Tuurlijk daags voor de beurs vraag je af heb ik wel genoeg bij mij om de kraam te vullen. Is het wel mooi genoeg, en kan ik mensen inspireren? Gelukkig heb ik op al deze vragen een positief antwoord kunnen geven.

 
even wat inspiratie foto's van mijn kraam 

Toch kom je op zo’n beurs erachter dat stampin up nog voor veel mensen onbekend is. Maar ook de prijs is voor veel mensen een struikelblok. Ik kan het begrijpen. De producten van stampin up zijn niet goedkoop, maar kwalitatief wel goed. Mijn pons zit nooit vast in papier, en gaat moeiteloos door alle diktes heen. Ik heb papier dat precies kleurt bij mijn inkt en bij mijn lintje. Als ik een afdrukje maak met mijn inkt is hij scherp en mooi strak en zie ik geen vage lijntjes zoals bij sommige clear stempels. Ik ben blij met mijn producten en ik sta er ook 100% achter en al was ik geen demonstratrice zou ik nog met deze materialen werken.

Gisterenavond mocht ik een workshop geven met de betrekking tot de silhouette. Heerlijk om te doen om mensen te laten zien hoe fantastisch apparaat het is en hoe zonde het is om hem eigenlijk te laten verstoffen op die zolderkamer.

De komende periode blijft hectisch, met ids zijn verjaardag een teamdag, een workshop en de beurs in Hardenberg vermaak ik mij de komende tijd zeker wel.

Voor nu gewoon even nagenieten dat ik je juiste keuzes heb gemaakt en dat ik moet genieten van het geen wat ik nu doe

 
Gr corinne

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen