Snijden op maat

dinsdag 11 februari 2014

crazy card day

Regelmatig organiseer ik een workshop waarbij een stempelset centraal staat. Het doel is om mensen te laten zien wat de mogelijkheden zijn van een stempel en dat er best veel variaties mogelijk zijn. Een van de kaarten die we afgelopen zaterdag hebben gemaakt is deze

 
 
Eigenlijk een heel simpel kaartje maar wel erg leuk. Om een perfecte baan in het midden te krijgen zoals deze werk je met een masker. Ik heb eerst mijn witte achtergrond vastgeplakt op mijn mat, om schuiven te voorkomen. Vervolgens heb ik met twee stukjes rest papier een baan afgeplakt op deze witte achtergrond. Als je dan gaat stempelen en je komt buiten de lijnen komen deze op het restpapier en niet op je mooi achtergrond. Zo ontstaat ook de mooie strakke lijn.


Wil je nu ook een keer een crazy cards day bijwonen kijk een in mijn workshop agenda of stuur even een mailtje


Gebruikte Stampin Up materialen:
* Stempels
Sale a bration petal parade
Sentiments dutch versie
Pappilion potpouri

* Inkt
Rich Razzelberry

Voor meer informatie over Stampin Up en hoe je de materialen via mij kunt bestellen kijk dan even op mijn bestelpagina of stuur een mailtje naar studiogrutsk@hotmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen