Snijden op maat

dinsdag 18 februari 2014

gepromoveerd

De afgelopen weken ben ik heel creatief geweest en ik heb veel dingen gemaakt, alleen dingen maken geeft ook rommel. Ja en de stapels werden hoger en hoger en een restje hier en een restje daar. Laten we het dan nog maar niet over de vloer hebben.  Dus vanmiddag de bezem er door en even flink opgeruimd. Ik heb ook eindelijk systeem aangebracht in mijn steeds groter wordende voorraad papier.  Maar ik ben er "bijna" er is nog een bakje met restjes waar ik nog wat mee wil maar nog niet helemaal weet hoe.
Ik kan jullie een ding verzekeren mijn man ligt nu in een deuk van het lachen als hij deze post leest want opgeruimd bij corinne dat kan niet.

Terwijl ik zo lekker bezig was kwam er ook post. Eindelijk is daar mijn certificaat met bijbehorend speld. Stampin Up is een Amerikaans bedrijf en daar hoort dit soort dingen bij.


Dit heb ik mede te danken aan natuurlijk mijn twee downlines en mijn klanten. Op naar de volgende titel.

Ik ga nu lekker schaatsen kijken en afwachten wat de uitslag gaat worden








Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen