Snijden op maat

maandag 17 februari 2014

Het was weekend


Wat een avontuur dit weekend. Dat het een druk weekend zou worden dan wist ik van te voren. Dat het hectisch zou worden dat wist ik ook, maar zo dat had ik niet verwacht. Afgelopen zaterdag was de eerste teamdag voor mij van het Treasure team waar ik als stampin up demonstratrice ben aan gesloten. In de afgelopen periode ben ik druk geweest met het maken een swap (aardigheidje ruil object).
mijn swap



Alles stond klaar,en in de vroege ochtend eerst met Ids naar de zwemclub.  Op de terugweg Ids overgedragen aan Trienco op de carpoolplaats om door te gaan richting Oosterbeek. In de laatste 5 km voor de eindbestemming had ik zo iets van wat rijd die auto vreemd. Toch 1,7 km voor de eindbestemming gestopt. Ja hoor een lekke band. GRRRRRRR. Ik wilde zo graag en ik had er zo zin in, maar liep door dit geheel een vertraging van 2 uur op. Gevolg ik sta niet op de groepsfoto. Nu daar moet je mij maar bij denken


 


2 uur later dan gepland op de locatie aangekomen. Liefdevol ontvangen, gelijk aan het lunchen gezet, maar natuurlijk wat dingen gemist. Dat is dan toch wel jammer. Het duurde dan ook even voor dat ik weer op aarde geland was. Normaal ruil je swaps uit onder genot van een kopje  koffie en maak je met iedereen kennis. Dit had ik dus gemist. Maar de meiden hadden al het e.a. voor mij verzameld en een van de andere teamleden die heel graag mijn swap wilde hebben is rond gegaan met de swaps. En zo werd mijn mandje ook gevuld met swaps. Hier even een overzichtje gemaakt door een van mijn collega’s van alle swaps.

 

Leuk hoor al die cadeautjes krijgen. Ik heb ze vanmorgen pas bewonderd eerder had ik er niet de tijd en puf voor. In de middag hebben we een leuke turbo presentatie gehad van Simone en wat op sommige punten echt een eye opener was. Ik ga er zeker mee aan de gang. Ja en dan is het zo weer afgelopen. Veel te snel voor mij gevoel. Met een aantal meiden hebben we besloten om nog wat na te drinken happen en genieten in een locaal restaurant in Oosterbeek. Dat was echt gezellig en zeker voor mij net even dat stukje wat ik in de ochtend gemist heb.

Tijdens de bijeenkomst in Oosterbeek heb ik een leuk gesprek gehad met Jennie de duitse Upline van Jose. En dat heeft mij geïnspireerd tot het maken van nieuwe plannen en het uitwerken van een idee wat al een tijdje door mijn hoofd speelt. Ik hoop het eind van deze week te kunnen presenteren.

Ja en dan is de dag zo voorbij en is het tijd om naar huis te gaan. In de auto nog nagenoten, thuis aangekomen stond het volgende project al weer op stapel want het huis moest versierd worden want we vierde zondag de verjaardag van ids. Moe maar voldaan toch redelijk vroeg mijn bed in gegaan. Echter het slapen ging niet echt lekker, veel informatie, veel indrukken en een geel stippeltjes papiertje heeft de hele nacht door mijn hoofd gespookt.

Zondag was het tijd om ids zijn verjaardag te vieren. De hele dag door visite, tussendoor nog even mogen zien dat we 1-2-3-en 4 werken op de olympische spelen. Ja en dan die zilvere medaile van gisteren van Koen. Die is toch nog een beetje speciaal. Zeker met de wetenschap dat hij onze buurjongen is geweest en menig skeeler kilometer bij ons door de straat heeft afgelegd toen wij in Alkmaar woonde.

Vandaag keren we weer helemaal terug op aarde en gaan we de laatste fase in van deze drukke maand. Eind van deze week sta ik op de beurs in Hardenberg om daar mensen de interesseren en motiveren voor stampin up. Ik heb er zin in maar er moet nog wel wat gebeuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen