Minions thema tafel


Wat is nu leuker dan wanneer je elkaar kunt aanvullen en wanneer je hobbies kan combineren. Enige tijd geleden heb ik een Minion kaart gemaakt als uitnodiging van het kinderfeestje van mijn zoontje. N.a.v van die kaart heb ik een gesprek gehad met Petra van peetjes taarten en is het idee ontstaan om samen een thema tafel te maken. Met dit als resultaat

 
 
 


 


Petra heeft gezorgt voor de prachtige cupcakes en ik heb de doosjes en uitnodigingskaarten gemaakt


 
 

Zo’n thema tafel is natuurlijk ontzettend leuk en kan eindeloos op gevarieerd worden. Wil je er meer over weten stuur dan even een mailtje naar studiogrutsk@hotmail.com

 Voor het maken van de doosjes en de banner heb ik uitsluitend gebruikgemaakt van de ponsen van stampin up en mijn silhouette. Ik heb gekozen voor de kleuren. Crushed curry Smokey slate, perfect plum en basic black.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag. Morgen hebben wij een team dag en zondag word mijn kleine man al weer 8 jaar en dat gaan we lekker vieren.  Fijn weekend allemaal

 

Gr corinne

Reacties