Snijden op maat

maandag 24 februari 2014

moe maar voldaan

De afgelopen maanden heb ik hard gewerkt en dan metname creatief ter voorbereiding voor de beurs in hardenberg. Dat betekend veel voorbeelden maken en leuke projecten ontwerpen. Nooit een straf en erg leuk om te doen.

Donderdag de spullen gepakt en manlief had mijn inni mini autootje taktisch ingepakt. Vrijdag vroeg richting hardenberg gegaan om daar onze kraam in te richten. Okey wel een halve marathon gelopen maal 3 voordat alle spullen op de kraam waren, maar toen kon het echte werk beginnen



Het is leuk om te zien hoe langzaam stampin up zijn plekje begint te krijgen in de nederlandse markt. Waar het een jaar geleden een grote onbekende was en mensen erg vreemd stonden te kijken tegen thuisparty en bestellen bij demonstratrices. Is de markt nu wat opener en toeganklijker geworden. En het hele onbekende is er van af. Tuurlijk het blijft voor veel mensen vreemd dat we op de beurs niet mogen verkopen. Maar het is een bewuste keuze van Stampin Up. Om ons te beschermen, u te voorzien van de nieuwste producten en een goede garantie en product uitleg te kunnen geven.

Een beurs is een leuk moment om nieuwe mensen te leren kennen, maar ook om gedag te zeggen tegen oude bekende. Vandaag ga ik lekker bijkomen en de rommel van de beurs opruimen. Morgen weer een fris hoofd, nieuwe ideen aan de gang met mijn stampin up materialen.


Mocht je mijn visite kaartje op de beurs hebben meegenomen en nog vragen hebben je kunt altijd een mailtje sturen naar studiogrutsk@hotmail.com

creatieve groeten

Corinne Oosterhoff

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen