Snijden op maat

woensdag 5 februari 2014

nieuwe producten

soms heb je van die producten waarvan je zo iets hebt daar kan ik niets mee. Ze liggen dan een tijdje uit te rusten tussen mijn overige spullen. Gaan een keer van de linkerkant van de tafel naar de rechterkant en al die tijd worden ze niet gebruikt. Ik heb dat met washi tape. Ik heb een aantal rollen maar doe er eigenlijk nooit iets mee. ja een keer een knijper versieren en daar houdt het dan ook wel mee op.

Vandaag heb ik de rollen toch maar uit de verpakking gehaald en heb er dit kaartje mee gemaakt


Ik vind hem wel geslaagd. Kijken of ik nu wat vaker washi tape ga gebruiken

A.s. zaterdag geef ik dus de workshop crazy butterfly. We gaan de hele dag aan de gang met de stempelset pappillion potpouri en eind van de dag gaat deze set mee naar huis. De kosten zijn € 27,50 je kunt nog aanschuiven als je wilt. Voor meer informatie stuur even een mail naar studiogrutsk@hotmail.com

fijne dag nog

gr corinne

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen