Snijden op maat

maandag 10 februari 2014

Oranje

De olympische spelen zijn weer begonnen. Ik vindt dit persoonlijk altijd heerlijk. Lekker de hele hele dag sport kijken. Dit weekend is natuurlijk super gestart met 2x goud en 1x zilver en 1xbrons. en dat wanneer er pas 2 afstanden zijn geschaatst. Ik ben zelf dus ook maar lekker aan de gang gegaan met oranje.

 
 
 
Ids is volgende week jarig en heb daarom een kleine traktatie gemaakt voor de juffen & meester. Ik heb een lucifer doosje gemaakt en daarin heb ik een kleine milka reep gedaan.
 
 
Voor de envelop punch board zijn het de volgende maten:
 
Papierformaat 17,2 x 17,2 cm
 
Punchen  9,1 en 12 cm
 
 
In plaats van de het doosje dicht te vouwen, vouw je de randen naar binnen. Aan de voorzijde heb ik een halve cirkel geponst om het doosje makkelijker open dicht te doen.


Gebruikte Stampin Up materialen:
* Stempels
cycle celebration


* Inkt
Tangerine tango


Voor meer informatie over Stampin Up en hoe je de materialen via mij kunt bestellen kijk dan even op mijn bestel pagina of stuur een mailtje naar studiogrutsk@hotmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen