Snijden op maat

woensdag 19 februari 2014

Stoer maar lief

Een van de producten die ik persoonlijk super vind van stampin up, maar eigenlijk te weinig gebruik zijn de treat cups. Deze kleine cupjes kun je verwerken op diverse projecten en daar een kleine traktatie in doen. Met deze kaart als resultaat


Ik heb gebruik gemaakt van 3 verschillende stempelsets. De achtergrond is gestempeld met de nieuwe hardwood stempel uit de seizoenscatalogus. Een mooie gedetailleerde achtergrondstempel van een boomnerf. Ik heb hem gestempeld met de kleur Pool Party op dezelfde papier. Daardoor krijg je dit hele mooie rustige resultaat. De ronding voor de treatcup heb ik uitgeponst en vervolgens een afbeeldingen gestempeld met de set Baby we've grown. Ook deze komt uit de voorjaarscatalogus. De sterren geven het net even het stoere jongens karakter. In de cup zelf heb ik natuurlijk blauwe muisjes gedaan.


creatieve groeten

Corinne

mocht je meer informatie willen hebben over de materialen van Stampin Up kan je altijd een mailtje sturen naar studiogrutsk@hotmail.com.

1 opmerking: