Snijden op maat

maandag 31 maart 2014

design papier of niet

Het was gisteren zulk lekker weer dat ik het eigenlijk zonde vond om in mijn hobbykamertje te gaan zitten. Dus ja wat doe je dan de boel verhuizen. Pfff je begint met een ding en er komt meer en meer naar beneden en het nadeel is het moet ook allemaal weer terug naar boven.

Heerlijk genietend onder mijn veranda ben ik aan het stempelen gegaan. Met dit als resultaat

 
 
Ik had deze foto op facebook geplaatst en kreeg al gauw de opmerkingen. het is net designpapier en eigenlijk hebben die schrijvers ook wel een beetje gelijk. Dit mooie velletje is gemaakt met als basis whiper white. Ik ben vervolgens aan de gang gegaan met de set Stippled blossom. Dit is zoals ze het bij stampin up noemen een two step stempel. Om een afbeelding te krijgen moet je twee keer stempelen met twee verschillende stempels.
 
Ik heb eerst de achtergrond van de roos gestempeld met blushing bride. Een mooie licht roze kleur. Vervolgens heb ik de bloem getekend en echt een roos van gemaakt met een andere stempel en de kleur melon mambo. Ja maar krijg dit nu maar eens precies op elkaar. Daarvoor hebben ze bij stampin up wat uitgevonden. De stam a majicc. Deze haakse hoek met sheet gebruik je als masker en als ijkpunt om je roos precies op elkaar te positioneren. het is even wat werk maar dan heb je wel een mooi resultaat. Graag laat ik je het zien tijdens een workshop
 
wens ik iedereen vandaag ook weer een zonnige dag. Het is hier nog een beetje mistig maar dat komt van zelf.
 
 
Oja en het eindresultaat, weer wat kaarten voor in mijn molen.


 
 
Het is deze kaart



 
 
Volgende week sta ik op een ladies night in zwole en ik wil een gevulde kaartenmolen mee brengen. nog 70 kaarten te gaan
 
 
creatieve groeten
 
Corinne Oosterhoff



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen