eindelijk

Het mooie lente weer van de afgelopen dagen heeft er ook bij mij voorgezorgd dat ik meer buiten ben dan binnen op mijn hobby kamer. Ja en dat betekend ook even wat minder projecten om te laten zien.

Toch ben ik vandaag even aan de knutsel gegaan met deze leuke kaart als resultaat

 
 
 
 
Deze kaart is een van de projecten die we gaan maken tijdens de tag topper workshop. Een dag deel aan de gang met de tag topper punch van stampin up en eind van de dag naar huis met inspiratie en je eigen pons. Lijkt dit je nu wat kijk voor data en informatie even op mijn studiogrutsk workshop pagina. Of stuur een mailtje naar Studiogrutsk@hotmail.com
 
 
Ik ga vanmiddag weer van het zonnetje genieten , voor vragen kun je altijd een mailtje sturen
 
creatieve groeten
 
Corinne Oosterhoff

Reacties

Een reactie posten