Snijden op maat

donderdag 13 maart 2014

kaart plus

Ik vind het erg leuk om kaarten te maken die net iets meer hebben. Of een bewegend element er in of iets wat omhoog komt. Deze kaart heeft dat dus en de verassing zit aan de binnenkant

De stempels set stippled blossoms uit de catalogus van stampin up vind ik persoonlijk helemaal geweldig alleen. Ik gebruik hem helaas soms te weinig. Maar bij deze kaart past hij gewoon helemaal




Wanneer je de kaart openklapt zit er aan de binnenkant een kleine pop up met daarin een zakdoekje. Hij kan daarom goed als beterschaps kaart verstuurd worden, maar ook om iemand een hart onder de riem te steken

 
Ook aan de binnenkant heb ik de roos opnieuw gestempeld. Deze stempelset is een zogenoemde two stap stempel. Wat betekend dat een stempelafdrukje uit twee lagen bestaat. Ik heb eerst de roos gestempeld met Blushing bride en vervolgens hem nogmaals met Melon Mambo. Om de twee afbeeldingen perfect op elkaar te krijgen maak je gebruik van een stamp a jig. Dit is een haakse hoek die je gebruik om je tweede stempel te positioneren op de eerste stempelafdruk 


Mocht je nog vragen heb kun je altijd een mailtje sturen naar Studiogrutsk@hotmail.com

creatieve dag nog

gr corinne

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen