Snijden op maat

woensdag 26 maart 2014

leaf famke

Het is zowel prive als zakelijk een hele drukke periode geweest, de afgelopen dagen. Verjaardagen, workshops en om het af te toppen en ladies nigth. Allemaal erg leuk om te doen, maar het kost ook energie. Terwijl ik op de ladies night stond kreeg ik een berichtje of ik een kraam cadeautje kon maken.  Het kindje is gisteren geboren en vandaag krijgt ze al een romper met haar naam

 
Met een bijpassend doosje erbij is het vandaag mee gegaan. 
 
 
De ladies night is sneek was erg gezellig. Je merkt wel dat we nieuw zijn en dat mensen nog erg moeten wennen aan het concept waarin wij werken. Ik vond het leuk om te doen. Komende 2 maanden volgen er nog 2 ladies nights in wolvega en in Heerenveen
 






Mocht je nog een leuke workshopavond willen plannen kun je altijd contact met mij opnemen

creatieve groeten

Corinne Oosterhoff

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen