Snijden op maat

donderdag 6 maart 2014

Party time

Vanavond is party time. Een Stampin Up party is een klein feestje voor mij maar ook voor de deelnemers. Naast het feit dat we een leuk klein projectje gaan maken, krijg je ook altijd cadeautjes.

Vorige week heb ik mijzelf getrakteerd op de tag topper punch. Ja en die moet je dan ook gebruiken.

 
 
Wat kun je er leuke dingen mee maken. Naast natuurlijk een mooi label aan een kaart of een cadeautje is het ook mogelijk om er kleine doosjes mee te maken. Voor de party van vanavond heb ik er een klein open doosje van gemaakt. In dit  doosje zit een paasei. Er zullen de komende weken vast nog meer producten voorbij komen want het is een leuke pons.
 
Deze leuke doosjes krijgen dus alle gasten van vanavond, maar als gastvrouw kan je profiteren van nog meer. O.a. gratis producten bij een besteding boven een bepaald bedrag. Altijd leuk. Wil je nu zo'n party organiseren neem dan even contact met mij op studiogrutsk@hotmail.com. Ik kom graag een keer bij je langs
 
 
Geen party maar toch werken met stampin up spullen dat kan stuur dan ook een mailtje met de materialen die jij graag zou willen hebben. Ik kan ze voor je bestellen en 2-3 werkdagen later is het bij je in huis
 
creatieve groeten
 
corinne




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen