Snijden op maat

vrijdag 21 maart 2014

rozen

Ik hou van kaarten die iets meer hebben en vaak ook een techniekje er in. Deze uitschuif kaart heeft dat zeker


 
 
Wanneer je aan het touwtje van de tag trekt dan schuift de kaart omhoog en komt er een kleine "verrassing " te voorschijn. Ik zal eerdaags even een foto werkbeschrijving maken. Deze kaart gaan we maken tijdens de workshop die ik vanavond ga geven. Wil je nu ook zo'n leuke workshop kun je altijd contact met mij openemen.
 
 
nog iets meer dan een week en dan is het voorbij, geen gratis producten meer uitzoeken bij je bestelling, geen extra voordeel meer als demonstratrice wil worden. Maar ook geen extra hostess voordelen meer. Wil je hier toch nog van profiteren en heb je nog wat stampin up spullen op je wensen lijstje staan stuur dan even een mailtje naar studiogrutsk@hotmail.com
 
 
creatieve groeten
 
 
Corinne



Gebruikte Stampin Up materialen: * Stempels - - * Inkt - - - * Ponsen - - * Papier - - Voor meer informatie over Stampin Up en hoe je de materialen via mij kunt bestellen kijk dan even hier

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen