Snijden op maat

woensdag 16 april 2014

digitaal

Stampin up heeft naast prachtige stempels ook een heel leuk digitaal programma. Het mooie van dit programma is dat je het kan combineren met het papier van stampin up omdat de kleuren overeen komen met de kleuren van stampin up.

Sinds 2012 hou ik een project life bij. Dit is eigenlijk een soort dagboek van wat er dagelijks wekelijks in mijn leven gebeurt. Helaas is er de laatste maanden weinig van gekomen en dat vind ik toch wel jammer. Van de week heb ik de draait weer opgepakt en dit keer gekozen voor een digitale versie.

 
 
Je kunt Mds 30 dagen gratis downloaden en uitproberen. Daarna is het te koop voor €17,95.  Wanneer je het koopt heb je een aantal digitale kits, embelishments etc vrij te gebruiken. Ook zijn er een ponsen en stempels beschikbaar. Daarnaast bestaat er de mogelijkheid om dit uit te breiden met extra kits stempels en embellisments. Voor dit album heb ik gekozen om dat te doen. Ik heb gekozen voor de papierset, de textblokken en embelishments van de lijn fresh prints. Een leuke vrolijke set die helemaal bij het vakantie thema past.  Mijn doel is om dit uiteindelijk digitaal te laten printen in een fotoboek dus wordt vervolgd. Wil je meer informatie over MDS en de mogelijkheden en hoe je het kan verkrijgen stuur dan even een mailtje naar studiogrutsk@hotmail.com
 
Maar het leuke van MDS is dat het is te koppelen aan je silhouette. hierover later meer!!!
 
Heb nu niets met digitaal maar je vindt project life geweldig dan is is dit helemaal leuk.


 
stampin up gaat samenwerken met Becky higgins de project life goeroe nu heb ik helemaal geen excuus meer om het niet bij te houden
 
Ik hou jullie op de hoogte maar we moeten nog even geduld hebben tot 1 juli
 
creatieve groeten
Corinne Oosterhoff
 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen