Druk druk druk

 En dan is er zo een week voorbij dat je niet geblogt heb. Oh wat gaat de tijd dan toch snel.Ik heb niet stil gezeten hoor ik heb genoeg gedaan.

Afgelopen vrijdag stond ik op een ladies night en ik had een doel, mijn kaarten molen moest vol. Dus ja dat betekende toch wat productie draaien en ik moet zeggen het is heel goed gelukt. Komende week zal ik een aantal van de kaarten laten zien.  Dus genoeg inspiratie zou ik zeggen


Mijn favoriet van afgelopen week is toch wel deze kaart. Deze lieve uiltjes kwamen zo ineens van mijn werktafel gefladdert. Ze zijn gemaakt van verschillende ponsen van stampin up en zo bewerkt dat het een uiltje werd.

Zou het nu leuk vinden om ook een keer zo'n kaart te maken dat kan. Ddnsdagavond 22 april gaan ik een punch avond houden. De kosten van deze avond zijn 5 euro inclusief drankje en hapje. Eind van de avond ga je met 2 leuke kaarten naar huis. Waaronder dit uiltje. Opgeven kan nu via studiogrutsk@hotmail.com

creatieve groeten

Corinne

Reacties