Snijden op maat

zaterdag 5 april 2014

trap kaart

Ik weet niet waarom ik hem nog niet op mijn blog heb laten zien. Volgens mij was het omdat blogger en ik even geen vrienden maken, maar afgelopen woensdag heb ik deze kaart gemaakt


Het is geen standaard kaart zoals jullie zien maar heeft een trappetje zoals ids dat zo mooi van de week zei.

Ik heb de beschrijving ergens online gevonden. De kaart is gemaakt in de kleuren melon manbo, basic grey en blushing bride. Heerlijke frisse kleuren met dit mooie weer.

Wil je nu ook eens zo'n kaart maken of een ander projectje neem dan contact met mij op voor een leuke workshop. Je kunt hem naar eigen inzicht invullen. Tuurlijk kan je altijd de materialen van stampin up bij mij bestellen

creatieve groeten

Corinne

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen