Snijden op maat

woensdag 2 april 2014

Uit de doos

De sale a bration periode is weer voorbij. Wel jammer want het was wel weer heel gezellig. Ik heb een drukke maar hektische 2 maanden gehad maar kijk er met absoluut veel plezier op terug. En als je dan als gisteren dit eind van de dag dit



als eindresultaat heb dan kijk ik er met een smile op mijn gezicht op terug. Ik had wel een beetje medelijden met Mevrouw Brown ( chauffeur UPS) het was in totaal 22 kilo wat ze even bij mij af mocht geven. Vandaag ga ik hopelijk (met een beetje hulp van tnt) weer wat mensen blij maken.

Maar nu we het toch over die doos hebben. Stampin up is al 25 jaar actief, dat betekend stempelsets komen en stempelsets gaan. Soms jammer en soms zijn de nieuwe dingen toch veel leuker. Een van de producten van stampin up die ik persoonlijk erg leuk vind zijn de treath cups. Deze kleine cupjes geven een hele nieuwe dimensie aan kaarten en je kan er nog een kleine verrassing in doen ook.

Deze kaart is dus gemaakt met zo'n stempelset uit de "oude" doos. Ik ben erg bij dat ik heb hem weten te bemachtigen.



 
 
ja als demonstratrice hoor je hem dan eigenlijk niet te gebruiken, maar sorry ik vind hem daarvoor te leuk om stil op de plank stof te laten vangen.


fijne dag nog

gr corinne

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen