Snijden op maat

dinsdag 10 juni 2014

Mijn eerste filmpje project life


Vorige week toen ik mijn project life inloop ochtend aankondigde kreeg ik de opmerking, ik wil wel maar woon te ver weg. Ja daar moet natuurlijk een oplossing voor gevonden worden dus met alle moderne technieken moest ik digitaal gaan. Al een paar maanden loop ik met het idee om een filmpje te gaan maken. Dit was voor mij de stimulans om dit idee uit te gaan werken. Met dit eerste filmpje als resultaat.




Tuurlijk is het filmpje nog niet perfect en ook ik kan nog het e.a. leren als het gaat om monteren knippen en plakken. Maar het begin is het, op naar het volgende filmpje.

en wil je nu die prachtige project life spullen bestellen stuur even een mailtje naar studiogrutsk@hotmail.com

gr corinne

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen