Snijden op maat

woensdag 18 juni 2014

Wat een weekend

Afgelopen weekend was het zover mijn eerste nederlandse Stampin Up bijeenkomst. Ondanks dat ik al een hele tijd demonstratrice ben ben ik nog nooit naar een bijeenkomst geweest.

Wat standaard is bij dit soort bijeenkomsten is het maken van een swap. Wat is een swap een klein idee presentje om te ruilen. Ik was zelf geinspireerd door de nieuwe badeendjes die er aan komen met deze swap als resultaat




En wil je nu weten hoe de techniek achter dit uitschuif eendje werkt dat kan want ik heb er ook nog een filmpje over gemaakt


ja en wat krijg je er dan voor terug


Weer een hele verzameling in allerlei soorten en maten. Genoeg om weer wat inspiratie uit op te doen.  

Samen met ons team hebben we een hele gezellige leerzame dag gehad. Ik heb nog een paar hele leuke nieuwtjes maar die komen bij het volgende berichtje 

gr corinne

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen