Grutsk in duitsland

Vorig jaar heb ik dit berichtje geschreven (hier ) over mijn dag naar duitsland en nu bijna een jaar later. Ach wat moet ik er aan toevoegen. het was weer een doos vol inspiratie. Gelukkig wist ik dit keer een beetje wat mij te wachten stond en was het overweldigen gevoel wat minder. Maar daarom was het niet minder leuk, niet minder inspiratie en zeker niet minder gezellig. Was ik daar vorig jaar alleen als onderdeel van een team. Had ik dit keer 4 meiden van mijn eigen team aan een tafel zitten. Ja dan ben je toch wel een beetje Grutsk (voor de niet friezen trots).

Jennifer Pauli heeft ook jaar een geweldige klus geklaard om er weer en SUper dat van te maken. Een stijlvolle ontvangst in de hal. Mooie prachtig versierde tafels.



Samen met haar team meiden had ze ontzettend leuke projecten verzonnen. Ik heb 2 van de 4 projecten gemaakt. Met dit als resultaat. Dit is natuurlijk weer inspiratie voor leuke workshops.



Ja dan is daar het eten. MMMMMMM wat veel keuze wat veel mogelijkheden. En de smaak prima. Het buffet wordt samengesteld doordat (bijna) iedereen wat meeneemt. Er is dus een overvloed aan keuzes en verschillende zoetige en hartige mogelijkheden. Heerlijk gewoon. Dan gewoon met zijn alle gezellig aan de tafel eten. 


Ieder heeft zijn eigen creativiteit en maakt een eigen invulling van hoe hij of zij (ja er was 1 man) met de materialen van stampin up omgaat. Daarom zijn er ook ieder jaar inspiratie tafels. 




Ik denk dat je wel duidelijk is wat de bijdrage was van een deel van het nederlandse team was. Ik heb weer genoten en ik denk at Jenni gelijk heeft we zijn toch wel het leukst team met haar als moederoverste. 

Vandaag lekker bijkomen en dan morgen creatief aan de gang. Ik ben Grutsk en dat vind ik heel belangrijk en daarom ben ik ook in dit avontuur gestapt. Ik vind het heerlijk om creatief bezig te zijn met elkaar en waar gezelligheid samen hoog bij mij in het vaandel staat

gr corinne






Reacties

  1. Wat een leuke hollandse tafel hebben jullie gemaakt! Het ziet er allemaal top uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten