Snijden op maat

zondag 24 augustus 2014

Het oogstfeest

Gisteren was het zover het oogstfeest. Nadat ik eerst mijn mannen de deur had uitgestuurd  naar zwemclub ben ik de auto gaan laden. En het paste precies!!! Dat is altijd een kunst zeker met zo'n klein autootje als die van mij.

Rond een uurtje of 8.30 was ik op het hummelshus het is maar 5 minuten rijden dus ja de afstand is het niet. Ja dan begint het opbouwen en inrichten van de stand. Altijd leuk om te doen. Tuurlijk gaat er altijd wat kapot en ja dan heb je zo'n mooi lichtje gemaakt en dan is het lampje kapot

Gelukkig had de de taarten buurvrouw een reserve lichtje thuis en kon manlief hem brengen. Helaas begon het oogstfeest met een hele flinke bui, maar wij hadden in de wormen schuur een extra dak boven ons hoofd.



Veel mensen die mij kennen via facebook of blog weten dat ik een beetje creatief ben en hebben wel eens het e.a. gezien wat ik gemaakt heb. Echter er zijn genoeg mensen in het dorp die dat niet wisten. Dat geeft hele leuke enthousiaste reacties. Maar ook zeer veel verbazing over mijn creaties. Dat doet een mens goed

Wanneer je op het flaeijel lampje klikt op de rechterkant van mijn blog kom je op een speciale pagina met daarop de flaeijelartikelen die ik kan maken en de bijbehorende prijs. 

Ik hoop dat deze leuke enthousiaste reacties gaan leiden tot leuke opdrachten in de toekomst. We wachten het af.

Voor nu ga ik eerst mijn auto leeghalen want die staat nog gevuld op de oprit.

fijne zondag allemaal

gr corinne

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen