Snijden op maat

woensdag 27 augustus 2014

In colors

Met de nieuwe catalogus zijn er ook nieuwe kleuren bij stampin up gekomen de incolors 2014-2016. Waar ik eerst zo iets had van ik weet het niet vind ik ze mooi. Ben ik nu echt verliefd. Met name op de donkerpaarse (blackberry bliss) en de blauw( lost lagoon). Zo wie zo is paars wel mijn kleur en als zelfs manlief het een mooie kleur vind dan moet het helemaal goedkomen.

Toen het papierblokje moonlight (ideaal formaat om kaarten te maken 11,4x16,5 cm) ben ik er ook gelijk mee aan de gang gegaan. Met deze kaart als resultaat


Hier is de kaart gecombineerd met de mooie warme gele kleur (hello honey). Het zijn echte herfst warme tinten. Als we vandaag naar buiten kijken valt dat wel mee als het om het weer gaat maar de kleuren klopte wel aardig bij de afgelopen dagen.

Ik ga nu even lekker verder, met wat opdrachten. N.a.v het oogsfeest heb ik een paar leuke opdrachten gekregen waar ik binnenkort de resultaten van laat zien. 

fijne dag allemaal

gr corinne




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen