Snijden op maat

woensdag 20 augustus 2014

oogstfeest voorbereidingen

De scholen zijn weer begonnen en ja hoor de tijd en de rust voor creativiteit is ook weer volop terug. Ik ben allerlei leuke nieuwe dingen aan het ontdekken en doen. Ik heb al jaren een silhouette en ik moet zeggen de liefde hiervoor wordt weer herondekt.

Nieuwe kansen en nieuwe mogelijkheden en nieuwe uitdagingen hopelijk in de toekomst. Maar tuurlijk is daar mijn eeuwige liefde voor papier.

A.s. zaterdag sta ik op het oogstfeest hier in het dorp. Een locale markt met 70 kramen en samen met een taartenbak dorps genood heb ik een leuke workshop ontwikkeld. Een doosje met daarin een lekker cupcake. Die natuurlijk ook nog eens zelf gedecoreerd kan worden. We hebben verschillende mogelijkheden o.a. dit lieffie


lijkt het je leuk om aan te schuiven dat kan. Ik neem wat stampin up spullen mee maar lang niet alles. dan maak ik graag een andere afspraak met je

gr corinne

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen