Snijden op maat

donderdag 25 september 2014

card in a box

September is hier in huize oosterhoff zo'n maand waarvan je zegt hij begint en dan is hij al weer voorbij. Naast het gewone leven hebben we veel activiteiten werkzaamheden die te maken hebben met het dorpsfeest dat vandaag begint met natuurlijk de grote optocht op zaterdag.

Dit jaar voor mij geen flaeijel maar een creatieve beurs in hardenberg. Ik heb weer diverse leuke voorbeelden gemaakt en tesamen met wat leuke acties hopen we weer veel mensen te inspireren en creatief te krijgen met de materialen van stampin up

Een set waar ik een aantal voorbeelden mee heb gemaakt is deze veren set.  Four Feathers. 4 veren en twee stanzen bieden een schat aan mogelijkheden voor diverse gelegenheden



Maandag ga ik weer een bestelling plaatsen. Mocht je nu nog wat op je wensenlijstje hebben laat het mij dan even weten

gr corinne



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen