Snijden op maat

zondag 7 september 2014

Flaeijel creativiteit

Een paar weken geleden waren de eerste tekenen al zichtbaar. Er verschenen ineens weer twee figuren in het dorp die aan het touwtrekken waren. Nu staan bij de cooop grote gele borden voor de voorverkoop van kaarten en liggen er ook t-shirt en andere leuke hebbedingen.

Afgelopen zaterdag was er de eerste activiteiten op het flaeijel terrein. Nog een kleine 3 weken en dan is het weer zover het dorpsfeest.

Ik had voor het oogstfeest een aantal artikelen gemaakt met het flaeijelmannetje omdat daar toch wel redelijk wat belangstelling voor was heb ik even het ter goedkeuring naar de Stichting gestuurd en afgelopen vrijdag heb ik het bericht gehad dat goed gekeurd is.

Om dit te vieren heb ik een kleine like actie bedacht. Dus wie een volger word op mijn studio grutsk facebookpagina  en een commentaar geeft waarom je een bepaal artikel zou willen hebben, kun je deze winnen,. Er zijn verschillende mogelijkheden van een kaart tot een mooi tekstbord of een lamp. Kijk hiervoor even op deze pagina



Mocht een artikel willen bestellen kun je mij altijd een berichtje sturen per mail studiogrutsk@hotmail.com of gewoon even bellen

gr corinne

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen