Snijden op maat

maandag 29 september 2014

het is voorbij

De beurs in hardenberg is voorbij, maar ook ons jaarlijkse dorpfeest zit er weer op. Het is jammer maar beide worden weer herhaald. En beide waren absoluut voor herhaling vatbaar. 

Het waren leuke dagen. Ik heb nieuwe mensen mogen leren kennen, maar ook weer even bijgekletst met oude bekende. Leuk is het om te merken dat stampin up steeds bekender wordt. Dat maakt het dat wij weten dat we goed bezig zijn. En dat Stampin Up ook langzaam nederland in haar hart gaat veroveren. 

Een van de producten die op de beurs stond was de stempelset Four feathers. In de afgelopen dagen heb ik verschillende voorbeelden laten zien. Ik heb hier en op de beurs laten zien dat je met een set (incl stans 23,50) zoveel verschillende dingen kan maken. voor elke gelegenheid. 



Wil je nu deze set toch nog bestellen dat kan. Morgen doe ik nog een Stampin Up bestelling de deur uit.  Stuur mij een mailtje en dan word jouw bestelling nog meegenomen.  Studiogrutsk@hotmail.com

gr corinne

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen